sobota, 21 grudnia 2019


Słowo Boże znowu mi towarzyszy. Znowu odzwierciedla to co się dzieje w moim życiu. Otwieram czytania na dziś i co : „Maryja wybrała się i poszła …” Ona wyruszyła w drogę. Ja też, właśnie dzisiaj. Poszła, niosąc w sobie Słowo Boże – ja też, moje Imię ‘Niosący Chrystusa – Krzysztof, wyruszyłem dziś w drogę do Błagowieszczeńska, tak jak ona „w góry” ja samolotem, wysoko wysoko „ ona z pośpiechem” ja też około 800kilometrów na godzinę leci mój samolot. Wyruszyłem jak Ona by znowu spróbować nieść ‘Słowo Boże… Maryja Poszła do Starszej kobiety, która poczęła dziecko w swoim łonie i pomimo starszego wieku, pomimo po ludzku niemożliwego, tego by w takim wieku kobieta dała życie –  właśnie ona nosi je w łonie, jej to wyruszyła Maryja służyć. Ja podobnie, wyruszyłem by służyć parafianom, nasza parafia w Swobodnym – to starsze panie – które modliły się, były wierne Bogu, ofiarowały swe cierpienie i … w ten sposób „poczęły” ta parafia teraz, wcześniej myślałem że ona wkrótce będzie zamknięta teraz jednak „nosi w łonie” grupkę dzieciaków, które rozpoczynają swoją drogę wiary  - jak Maryja ruszyłem w drogę by im służyć. By mogło dokonać się spotkanie tego „dziecka w łonie” ze słowem Bożym…    
Wierzę, że Ono dało mi dziś obietnicę, że będzie mi nadal towarzyszyć. Dziecko w łonie Elżbiety poruszyło się na głos Maryi … jakim cudem!!! Małe dziecko, które jest w łonie jak może rozpoznać głos obcej kobiety, jak może zareagować na obecność „Matki Pana” i „Mesjasza” jeszcze się nie narodziło, nie zna słów, wyglądu kogokolwiek, nie posiada jeszcze żadnej wiedzy o świecie – to taka czysta kartka, a jednak …. Zareagowało !!!... to zapowiedź, wierzę że to zapowiedź, że moim słowom i posłudze miłości towarzyszyć będzie moc Słowa Bożego. Bo tylko On – LOGOS – mógł poruszyć dziecko w łonie, a więc tylko On będzie mógł poruszać serca i dusze tych, do których Mnie posyła. Maryja niosła Słowo i Swoja posługę – Miłość – ja tez wyruszałem z tym zamiarem ….
Po cóż dziś pisze te rozważania. Nie dla siebie. Zachęcam ciebie – poszukaj i Ty podobnych wydarzeń w twoim życiu, sprawdź jak i jakie słowo Pana spełnia się twoim życiu…

5 komentarzy:

  1. Bóg zapłać za to piękne rozważanie słowa Bożego życzę pięknych owoców w tej dalekiej parafi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie jest Błagowieszczeńsk, wszędzie ktoś czeka i prosi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzysztof, najlepsze życzenia płynące z serca, cieszmy się tym wyjątkowym czasem danym do radości, bliskości, ciepła i zrozumienia, niech dobro otula każdego, a blask światła daje nadzieję, spokój i miłość, by widoczne było to, co naprawdę ważne. Niech będzie to Święto życzliwych i czułych ludzi. Cudów, jak najwięcej.🎄🎁❤️🎅❤️🎄Serdeczności Ania Matyszewska

    OdpowiedzUsuń
  4. W nowym 2020roku owoców Błogosławieństwa Bożego dużo serdeczności w tym dalekim kraju i zdrowia oraz cierpliwości Maria Klimczuk od Bł.Bolesławy Lament

    OdpowiedzUsuń
  5. Buziaki. Rośnij parafio na chwałę Pana

    OdpowiedzUsuń