środa, 17 kwietnia 2019

18.04.2019 Wielki czwartek
Jezus myje nogi. Przgotowuje uczniów na Pashe. Czyli do drogi. I ja wyruszam dzis w drogę. Do miejscowości Swobodnyj. Tam spędzę Triduum Pashalne. Przypadek? Słowo Boże bardzo wyraźnie odpowiada na moje zycie i opowiada o moim zyciu. Pan posyła Mnie droge. Posyła na Pashę. Mam przeprowadzic Triduum Pashlene, czyli przygotowac Pashę ludziom, którzy jeszcze nigdy nie brali pełnego udziału w triduum Pashalnym. Mam im umyc nogi. Jakże brzmia mi w uszach Jego słowa: "skoro Ja umyłem wam nogi to i wy powinnyście to robić..." słowa staje się ciałem w moim życiu. Bogu niech będę dzięki Bogu niech będą dzięki. Oto co czuję, wdzięczność. Skro to słowo tak odzwieciedla sie w moim żcyiu skoro to opowiada o moim zyciu to znaczy żę to wszystko co tu roibie ma głeboki sens, Boży sens. Jaki? Nie wiem. Ale Chrystus uspokaja Mnie. Bo mówi do Piotra w dzisiejszej Ewangelii : "później będziesz to wiedział..." Bogu niech będa dzięki :)

Wykapany potrzebuje juz tylko nogi sobie umyć bo cały jest czysty. Czuje się wykapany. Przez chrzest i słowo które otrzymuję. czuje że należe do Chrystusa. Ciesze si e tym. Tak wiem potrzebuje jeszcze od czasu do czasu "nogi umyć" ale do Boga juz należe. Już niebo nam drodzy bracia i siostry chrześcijanie, niebo nad nami sie otwiera. Bóg posyła nas wszystkich w drogę, abyśmy przezyli raz jeszcze to obmycie, i raz jeszcze szli i wzajemnie sobie nogi obmywali :)
Bogu niech bęða dzięki.
Musze jechać. Z Bogiem kochani, i z Chrystusem :)

5 komentarzy:

  1. TYLKO BÓG...

    Niech nic cię nie niepokoi, niech nic cię nie trwoży.
    Wszystko przemija,
    tylko Bóg się nie zmienia.
    Cierpliwość otrzyma wszystko.
    Kto posiadł Boga,
    temu nic nie brakuje:
    Bóg sam mu wystarczył
    Niech twoim pragnieniem
    będzie ujrzenie Boga,
    twoim lękiem - Jego utrata,
    twoim bólem - Jego brak w twym życiu,
    twoją radością - to,
    co może do niego cię sprowadzić,
    a wtedy - będziesz żył w wielkim pokoju.

    św. Teresa z Avila

    Ojcze Krzysztofie !
    jak dobrze że wybrałeś drogę kapłaństwa
    dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocno Ciebie sciskam Bracie!

    OdpowiedzUsuń