niedziela, 21 kwietnia 2019

22.04.2019 Poniedziałe Wielkanocny
Dobry Bóg sie pośpieszył. Zadziałał tak szybko. Działął kiedy jeszcze o tym nie wiedziałem. Już wiem po co tu jestem. Już wiem co mam tu robić. Zacznę od poczatku. Od dzisiejszego słowa: "Powiedzcie moim braciom, niech idą do Galilei, tam Mnie zobaczą..." Kiedy pójdziesz w droge , na która Bóg sie wysyła zobaczysz Go. Zobaczysz wielkie dzieła Boże. Wyjdx z Jerozolimy, z wielkiego Bożego i świętego mista i idź do Galilei (galilea pogan) i tam, w tym miejscu zobaczysz obecność Zmartwychwstałego, wielkie dział Boże... zanim tu przyjechałm poproszono mnie bym przywiózł ze soba PASHAŁ ! symbol zmartwychwstałego. Wiozłem go w walisce z Polski do Błagowieszczeńska, wyszedłem by go tu przywieść. Kiedy by łem juz nie miejscu poproszono mnie bym odprawił triduum pashalne jeszcze 150 kilometrów dalej w miejscowości "Swobodnyj" tam pojechałem razem z Pashałem, tam po posœcieciłem tam nim uświecił Bóg wodę, tam miał miejsce w Wielką sobote chrzest czwórki dzieci w wieku 10-12 lat ! Na liturgi pashalnej było około 20 dzieci i tylko kilkud dorosłych! To była dziecięca Pasha ! Wydarzenie liturgiczne, wydarzenie zbawcze kiedy wszyscy stajemy "dziećmi Boga" Bóg pokazał mi namacalnie przprowadzjąc mi "parafian": dzieci! Co więcej: Wydarzenie liturgiczne, wydarzenie zbawczekiedy wszyscy przechodzimy z ciemności do śœiatła, z niewiary do wiary, z pogaństwa do wieary, ze śmierci do żyycia Bóg pokazał mi namacalnie przyprowadzjąc czwro dzieci: nieochrzczonych, które przytjęły chrzest... czworo - bo cztery se Ewangelię ! Może i i przesadzam, nie wiem. Bóg to wie. Staram się czytac Jego znaki.
Mam tu dużo pracy. Widzę ogromne potrzeby.
Kolejne słowo dziś" Witajcie" mówi do kilku nieiwiast: do zaledwie trzech kobiet, które staja sie pierwszymi świadkami. To tylko trzy kobiety. Zaraz po nich opowieść mo faryzeuszach i o zołnierzach Rzymu, mnóþstwo ludzi, silnych, męższczyzn, żołnierzy, silnych, iii faryzuszy autorystów, którzy "śœiadczą"  że zmartwychwstanie jest kłamstwem, nie żo nie było, walczą z Bogiem. A Bóg wybiera sobie tylko parę kobiet , nikogo więcej. I wygrywa. 2000 lat chrześciajaństwa, na cvałym świacie. Bóg wybiera słabość, małą liczbę by pokazać swoją wielko ść, bo On sam chce działać. Zobaczyłem To! W 2010 roku kliedy byłem w "Swobodnym" tam było tylko kilka starszych kobiet... dziś kilkadzisiąt dzieci ! Bóg swoją potęge okazał. ... "Niech idą do Galilei, TAM Mnie zobaczą ..." 

1 komentarz:

  1. Jezus Chrystus Zmartwychwastał! Prawdziwie Zmartwychwstał! Braciszku daje Tobie wszystko czego pragnąłeś :-) Okazał Ci swoją Boską Naturę i Boską Siłę. Niech Ona będzie w Tobie! Od niedzieli zaczynamy we wspolnotach neokatechumenalnych na całym świecie głoszenie na placach. Drugi raz w Białymstoku, oficjalnie pierwszy raz w centrum miasta. "Oto ja jestem z Wami po wszystkie dni aż do skonczenia swiata" Amen Alleluja Krzysztofie! Ludwika

    OdpowiedzUsuń